Technik organizacji reklamy

Drukuj

 


 Film prezentujący zawód

reklTechnik organizacji reklamy przeprowadza analizy marketingowe, zajmuje się zbieraniem informacji na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań, opracowuje informacje niezbędne do realizacji zadań reklamowych, przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych, pozyskuje klientów do współpracy z firmą, uczestniczy w rozmowach handlowych, przygotowuje usługi reklamowe.

Miejsce pracy: 

w działach marketingu przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń, działach promocji środków masowego przekazu, agencjach i studiach graficznych, agencjach d/s kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (Public Relations), w środkach przekazu: prasa, radio, telewizja.

Kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy: komputerswiat-162010-internet

AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych.

AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej.

 Przedmioty w kształceniu zawodowym teoretycznym:

 Przedmioty w kształceniu zawodowym praktycznym:

Praktyki zawodowe w mediach lokalnych i agencjach reklamowych.