Open menu

 


 Film prezentujący zawód

reklTechnik organizacji reklamy przeprowadza analizy marketingowe, zajmuje się zbieraniem informacji na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań, opracowuje informacje niezbędne do realizacji zadań reklamowych, przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych, pozyskuje klientów do współpracy z firmą, uczestniczy w rozmowach handlowych, przygotowuje usługi reklamowe.

Miejsce pracy: 

w działach marketingu przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń, działach promocji środków masowego przekazu, agencjach i studiach graficznych, agencjach d/s kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (Public Relations), w środkach przekazu: prasa, radio, telewizja.

Kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy: komputerswiat-162010-internet

AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych.

AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej.

 Przedmioty w kształceniu zawodowym teoretycznym:

  • Marketing w działalności reklamowej.
  • Sprzedaż w reklamie.
  • Język obcy w działalności reklamowej.
  • Działalność gospodarcza w reklamie.
  • Elementy prawa, etyki i psychologii w reklamie.

 Przedmioty w kształceniu zawodowym praktycznym:

  • Organizacja sprzedaży reklamy.
  • Projektowanie kampanii reklamowej.

Praktyki zawodowe w mediach lokalnych i agencjach reklamowych.

© 2024 Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 w Starachowicach - Webmaster: Dariusz Leszczyszyn.

Please publish modules in offcanvas position.

Free Joomla! templates by Engine Templates

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.