W ramach IV Dni Technika 22 kwietnia odbyły się warsztaty dla klas 1 - 3 w zawodzie technik organizacji reklamy, przeprowadzone przez Ilonę Franczyk Category Managera z DaWandy Polska.
Głównym tematem warsztatów była jakość prezentacji produktów a sprzedaż w Internecie, rodzaje zdjęć, czym różnią się zdjęcia wizerunkowe od zdjęć packshotowych.
Jak ważne jest zrobienie dobrego zdjęcia i jak wpływa to ostatecznie na sprzedaż. Podczas piątkowego wykładu mieliśmy okazję usłyszeć również o nowinkach z Facebooka oraz Instragramu. Czym jest hashtag, do czego służy, jak go tworzyć i na co ostatecznie ma wpływ. Poza tym było trochę o retargetingu i remarketingu oraz dowiedzieliśmy się jak działają Google trends. Na koniec uczestnicy zobaczyli dwie zupełnie różne reklamy telewizyjne tworzone od tzw. kuchni, mogli ocenić czy i jak wpływają reklamy na sprzedaż. Organizatorką w/w warsztatów była Grażyna Franczyk.