Open menu

2015-1-PL01-KA101-015781 - Nowe technologie w szkole XXI wieku

EU flag-Erasmus vect POSCelem projektu jest zwiększenie mobilności zagranicznej nauczycieli i pracowników administracji szkoły w celu podniesienia umiejętności językowych kompetencji zawodowych, poprzez wymianę doświadczeń z instytucjami edukacyjnymi w Wielkiej Brytanii i udział w kursie językowym.

 

 

Cele szczegółowe projektu to:

  • wzrost znajomości języka angielskiego wśród uczestników projektu;
  • zdobycie nowych umiejętności zawodowych przez uczestników projektu w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii ICT i zwiększenie wykorzystania tworzenia Otwartych Zasobów Edukacyjnych,
  • zdobycie wiedzy na temat "Przedstawicielstwa rodziców w procesie zarządzania szkołą w angielskim systemie oświaty -Stowarzyszenia Rodziców i Nauczycieli (Parent Teacher Association -PTA)
  • rozwijanie wspólpracy międzynarodowej w edukacji.

Projekt skierowany jest do 20 nauczycieli przedmiotów ogólnokształcących i zawodowych oraz 4 pracowników kadry administracji. Beneficjenci są nauczycielami dyplomowanymi z wieloletnim doświadczeniem pedagogicznym oraz pracownikami administracji z wykształceniem wyższym ekonomicznym. Projekt odpowiada na potrzeby szkoły, która zabiega o to, aby zwiększyć atrakcyjność kształcenia zawodowego i podnieść jego jakość. Zasadniczym elementem tego działania jest kompetentny, otwarty, mobilny, kreatywny, znający języki obce, swobodnie poruszający się na rynku pracy pracownik. Zatem głównym efektem projektu jest podniesienie kwalifikacji językowych i zawodowych nauczycieli i pracowników administracji szkoły, poznanie i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań pedagogicznych, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych stosowanych w innych krajach, poprzez udział w kursie języka angielskiego i job shadowing w szkole partnerskiej. Nauczyciele poznają brytyjski system edukacji, ze szczególnym uwzględnieniem szkolnictwa zawodowego i organizacji kursów zawodowych. Projekt przyczyni się do zwiększenia kompetencji nauczycieli w zakresie znajomości języka angielskiego, wpłynie na poprawę komunikacji z partnerami i zaowocuje lepszą wymianą doświadczeń. Udoskonalenie umiejętności językowych w zakresie języka angielskiego ułatwi nauczycielom korzystanie z dostępnych w Internecie darmowych narzędzi i materiałów, które w większości wymagają znajomości języka angielskiego, np. Khan Academy, Pow Toon (tworzenie prezentacji multimedialnych, wykorzystanie bogatego zestawu szablonów), Learning Apps.org (tworzenie interaktywnych aplikacji do wykorzystania na lekcjach), www.glogster.com (tworzenie interaktywnych plakatów), www.zondle.com (tworzenie gier edukacyjnych) itp. Ułatwi również korzystanie z platformy e-Twinning, dzięki której nauczyciele i uczniowie będą mogli wymieniać się informacjami i materiałami do nauki, utrwalą i zacieśnią współpracę.
Projekt jest realizowany we współpracy z Polaris EU Enterprise Limited i szkołą City of Wolverhampton College.

 

UCZESTNICY PROJEKTU:

I GRUPA

  1. Leszek Garbala
  2. Justyna Kaczmarczyk
  3. Marzena Koriat 
  4. Justyna Kosmala
  5. Agnieszka Kwapisz
  6. Grzegorz Lech
  7. Marzena Rafalska
  8. Emilia Sendecka
  9. Monika Sobuta
  10. Ewelina Surdy
  11. Magdalena Tuz-Zieja
  12. Joanna Zielińska
 
II GRUPA 
  1. Lidia Buczak
  2. Anna Cioroch
  3. Aneta Grosicka
  4. Jolanta Grzesik
  5. Monika Jagieła
  6. Danuta Lis
  7. Iwona Myszka
  8. Waldemar Rak
  9. Teresa Sowa
  10. Marcin Wrona
  11. Donata Zielińska- Miśkiewicz
  12. Agnieszka Zawicka

prezentacja Anglia

 

Prezentacja projeku - podsumowanie

1grupa                                           2grupa

Fotoreportaże - mobilność I i mobilność II

 

2015 1-PL01-KA101 015781 college

 

Systemy edukacji w Polsce i w Anglii

 

2015-1-PL01-KA101-015781 edukacja polska-wielka brytania

2015-1-PL01-KA101-015781Przedstawicielstwo rodziców

© 2023 Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 w Starachowicach - Webmaster: Dariusz Leszczyszyn.
Free Joomla! templates by Engine Templates

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.