Harmonogram prac Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2
w I semestrze dla klas IV Technikum Nr 2 i III Liceum Profilowanego
w roku szkolnym 2013/2014
Lp. |
Zadanie |
Odpowiedzialny |
Termin realizacji |
Uwagi
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.
|
Zebrania informacyjne dla rodziców |
Wychowawcy klas III LP i IV T Nr 2 |
17-20.09.2013r. |
Odnotowanie w dziennikach lekcyjnych. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Zebranie ogólne Rad Klasowych |
Dyrektor Szkoły |
03.10.2013r. |
Godz. 16.00 sala 101 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Zebrania informacyjne (nt. procedur egzaminu maturalnego i procedur na potwierdzenie kwalifikacji zawodowych oraz realizacji programu wychowawczego) |
Wychowawcy klas III LP oraz IV T |
Wrzesień 2013r. Listopad 2013r. w kl. III LP |
Odnotowanie w dziennikach lekcyjnych. Gablota na temat egz. zewnętrznych. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Dzień otwarty szkoły- spotkanie nauczycieli i rodziców- informacje o wynikach w nauce i zachowaniu |
Dyrektor szkoły mgr G.Małecka |
19.11.2013r. |
Odnotowanie w dziennikach lekcyjnych. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Poinformowanie uczniów i rodziców o przewidywanych ocenach niedostatecznych |
Wychowawcy klas |
19.11.2013r. |
Zapis w dzienniku lekcyjnym |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Poinformowanie uczniów i rodziców o przewidywanych ocenach klasyfikacyjnych |
Nauczyciele przedmiotu wychowawcy |
Zapis w dzienniku lekcyjnym. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
Wystawienie ocen klasyfikacyjnych za I semestr |
Nauczyciele przedmiotu |
17.12.2013r. |
Zapis w dzienniku lekcyjnym. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
Składanie podań o ewentualne egzaminy klasyfikacyjne |
Uczniowie lub ich rodzice (prawni opiekunowie) |
17.12.2013r. |
Sekretariat szkoły |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Klasyfikacyjne posiedzenie Rady Pedagogicznej |
Wicedyrektor mgr R. Ludwiński TNr 2, Liceum Profilowane |
18.12.2013r. |
s.63 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
Ewentualne egzaminy klasyfikacyjne |
Dyrektor szkoły mgr G. Małecka |
19.12.2013r. |
- |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
Plenarne posiedzenie Rady Pedagogiczej |
Dyrektor szkoły mgr G. Małecka |
19.12.2013r. |
s.101 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
Przerwa świąteczna |
23-31.12.2013r. |
Zapis w dzienniku lekcyjnym. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
Zebrania z rodzicami |
Wychowawcy klas |
07.-09.01.2014r. |
- |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
Rozpoczęcie zajęć w semestrze II |
02.01.2014r. |
- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
Ferie zimowe |
01.02.-16.02.2014 |
- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Harmonogram prac Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 w II semestrze 02.01.2014– 26.04.2014 dla klas programowo najwyższych Liceum Profilowanego i Technikum Nr 2
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lp. |
Zadanie |
Odpowiedzialny |
Termin realizacji |
Uwagi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
Informacja uczniów i ich rodziców (prawnych opiekunów) o przewidywanych niedostatecznych końcoworocznych ocenach z przedmiotu w klasach III LP oraz klasach IV TNr2 |
Wychowawcy, nauczyciel uczący |
21.03.2013r. |
Informacja musi być odnotowana w dzienniku lekcyjnym |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Przerwa świąteczna wielkanocna |
17.-22.04.2014r. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Propozycja ocen rocznych z zajęć edukacyjnych i zachowania |
Wychowawcy, nauczyciele uczący |
18.04.2013r. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Informacja uczniów i ich rodziców (prawnych opiekunów) o przewidywanych ocenach rocznych z zajęć edukacyjnych i zachowania |
Wychowawcy, nauczyciele uczący |
16.04.2014r. |
Odnotowane w dzienniku lekcyjnym (zebrania z rodzicami) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Składanie podań o egzaminy poprawkowe i klasyfikacyjne |
Uczniowie, rodzice, prawni opiekunowie |
23.04.2014r. |
Do godz. 14.00 – sekretariat szkoły, wicedyrektor mgr R. Ludwiński |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Posiedzenie Rady Pedagogicznej i podjęcie uchwał o ukończeniu szkoły dopuszczenie do egzaminów klasyfikacyjnych i poprawkowych |
wicedyrektor mgr R. Ludwiński |
23.04.2014r. |
Godz. 15.00 sala 101 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Egzaminy klasyfikacyjne |
Komisje |
24.04.2014r. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
Posiedzenie Rady Pedagogicznej - podjęcie uchwały o ukończeniu szkoły i wyznaczenie egzaminów poprawkowych po egzaminach klasyfikacyjnych |
Dyrektor szkoły |
24.04.2014r. |
Godz. 15.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
Zakończenie roku szkolnego dla klas 3 LP i 4 klas TNr2 |
Wychowawcy klas |
25.04.2014r. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Tryb odwoławczy |
Absolwenci, rodzice, (opiekun prawny) |
25.04.-02.05.2014r. |
Do dyr. mgr G. Małecka |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
Egzamin maturalny i potwierdzający kwalifikacje zawodowe ustala Dyrektor CKE (podstawa prawna Rozp. MENiS z dn. 30.04.2007r. z późn. zm.) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
Egzamin maturalny |
Część pisemna od.05.05.2014r. Część ustna |
Wg harmonogramu ustalonego przez Dyrektora CKE |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
Egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe |
Etap pisemny Etap praktyczny |
Wg harmonogramu ustalonego przez CKE |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Harmonogram prac Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 w I semestrze dla klas I –III Technikum Nr 2 w roku szkolnym 2013/2014
Harmonogram prac Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 w II semestrze 2013/2014 dla I - III Technikum Nr 2
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Przerwa świąteczna wielkanocna |
17. – 22.04.2014r. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
Dzień otwarty szkoły- informacje o postępach w nauce i zachowaniu |
Wychowawcy, nauczyciele, rodzice |
15.04.2014r. |
16.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Informacja uczniów i ich rodziców (prawnych opiekunów) o przewidywanych niedostatecznych rocznych ocenach z poszczególnych przedmiotów |
Wychowawcy, nauczyciele |
23.05.2014r.. |
Forma poinformowania odnotowana w dzienniku lekcyjnym |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Informacja o przewidywanych (propozycje) ocenach rocznych z zachowania i zajęć edukacyjnych |
Wychowawcy, nauczyciele |
19.06.2014r. |
Forma poinformowania odnotowana w dzienniku lekcyjnym np. zebranie z rodzicami |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Składanie podań o egzaminy klasyfikacyjne i poprawkowe |
Wychowawcy, rodzice, prawni opiekunowie |
24.06.2014r. |
Do sekretariatu szkoły do godz. 14.00 ,wicedyrektor mgr R. Ludwiński |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Klasyfikacyjne posiedzenie Rady Pedagogicznej |
wicedyrektor mgr R. Ludwiński- TNr2 |
24.06.2014r. |
s.101 godz.15.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Plenarna Rada Pedagogiczna – uchwały o promocji |
Dyr. mgr G. Małecka, wszyscy |
25.06.2014r. |
s. 101 godz. 14.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Zakończenie zajęć |
wszyscy |
27.06.2014r. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
Tryb odwoławczy |
Uczeń, rodzice (prawni opiekunowie) |
27.06.-03.07.2014r. |
Do dyr. mgr G. Małeckiej |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
Egzaminy Poprawkowe |
Dyrekcja + komisje egzaminacyjne |
25.08.-28.08.2014r. |
Według harmonogramu |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Egzaminy klasyfikacyjne |
Komisje egzaminacyjne |
od 25. -26.06.2014r. – termin uzgodniony z uczniem i rodzicami lub ustalony przez Dyrektora Szkoły |
Według harmonogramu |